Palautus- ja hyvityskäytäntö

RMA-menettely ONLINESHOP SRL
(Return Merchandise Authorization)

Hyvä asiakas,

Parhaan asiakaspalvelun tarjoamiseksi tuotteet palautetaan ONLINESHOP SRL: lle vain täyttämällä RMA-verkkolomake : http://rma.pni.ro.

 
Palautettavat tuotteet ovat tuotteita, joilla on ONLINESHOP SRL: n myöntämä takuutodistus .
 

Artikkelin nro. Valtioneuvoston asetuksen nro 9 9 §: n 1 momentti. Kuluttajan oikeuksista 12. kesäkuuta 2014 päivätyllä 34 sinulla on oikeus palauttaa ostettu (t) tuote (t) maksutta, ilmoittamatta syitä, 14 päivän kuluessa tuotteiden haltuunotosta.

Palautamme minkä tahansa sinulta saamamme summan, mukaan lukien toimituskulut, lukuun ottamatta lisäkustannuksia, jotka aiheutuvat siitä, että olet valinnut muun toimitustavan kuin tarjoamamme toimitustavan, ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua päivästä, jolloin saamme haltuusi palauttamasi tuotteen.

 

Voidaan palauttaa:

    • 14 päivän kuluessa niiden hallussapidosta
    • - tuotteet takuun alaisena
    • tuotteet takuuaikojen ulkopuolella (palautuskuljetukset maksaa asiakas)
    • toimimattomat tuotteet ensimmäisten 24 tunnin aikana oston jälkeen (kopio laskusta on liitettävä)
    • - ONLINESHOP SRL: n vahingossa toimittamat tuotteet

 

Noudatettava menettely:

Vaihe 1: Asiakas täyttää verkkolomakkeen http://rma.pni.ro
Lomakkeen täyttämisen jälkeen saat automaattisen sähköpostin, jossa on RMA-numero ja tarra valmiina tulostettavaksi.

Vaihe 2: Valmista pakkaus, joka sisältää tuotteen alkuperäispakkauksessa, mahdollisimman hyvin pakattuna, yhdessä kaikkien sen lisävarusteiden kanssa (AWB-tarran tai muiden etikettien tai skottien kiinnittäminen alkuperäiseen pakkaukseen on kiellettyä). Lisää kopio laskusta ja ONLINESHOP SRL: n myöntämä takuutodistus. Kiinnitä pakkauksen ulkopintaan sähköpostitse vastaanotettu etiketti tai kirjoita manuaalisesti näkyvään paikkaan RMA-numero. Huomioithan, että ilman RMA-numeroa vastaanotetut paketit palautetaan asiakkaan kustannuksella ilmoituksella "puuttuu RMA-numero".

Vaihe 3: ONLINESHOP SRL -operaattori analysoi RMA-pyynnön ja lähettää kuriirin noutamaan paketin määritetystä osoitteesta.

Takuun kohteena olevien tuotteiden kuljetuskustannukset maksaa ONLINESHOP SRL.

Käsittelemme RMA-pyynnöt seuraavasti:

  • lomakkeet täytetään arkipäivänä - käsittelemme pyynnön viimeistään samana päivänä klo 15.00
  • Lomakkeet täytetään klo 15.00 jälkeen tai muuna kuin kaupankäyntipäivänä - käsittelemme pyynnön seuraavana arkipäivänä
 
Varovainen! Palautetut tuotteet on pakattava asianmukaisesti vahingoittumisen estämiseksi kuljetuksen aikana. AWB-tarran tai muiden etikettien tai skottien kiinnittäminen alkuperäiseen pakkaukseen on kiellettyä.